یک ایران همراه ما

گوشی های موبایل با گارانتی دی‌جی سرویس یک سال تحت پوشش بیمه ایران هستند

گوشی های موبایل با گارانتی دی‌جی سرویس یک سال تحت پوشش بیمه ایران هستند
گوشی های موبایل با گارانتی دی‌جی سرویس یک سال تحت پوشش بیمه ایران هستند

یک ایران همراه ما

گوشی های موبایل با گارانتی دی‌جی سرویس یک سال تحت پوشش بیمه ایران هستند

بیمه ایران از آذرماه ۹۹ گوشی های موبایل که دارای گارانتی دی‎جی سرویس می‌باشد را در مقابل تهدیداتی مانند سرقت، آتش‌سوزی، آب‌خوردگی و... تحت پوشش قرار می‌دهد.

پوشش در برابر آسیب دیدگی

پوشش در برابر آسیب دیدگی

تلفن همراه شما در برابر هرگونه خسارت ناخواسته، از جمله وارد شدن ضربه یا خرابی دستگاه در اثر تماس با مایعات، به واسطه‌ی دی‌جی سرویس تحت پوشش بیمه‌ی ایران قرار می‌گیرد.

پوشش خسارت‌های سخت افزاری

پوشش خسارت‌های سخت افزاری

دستگاه موبایل شما در برابر انواع خسارت­‌های سخت‌­افزاری به مدت ۱۲ ماه توسط بیمه ایران بیمه می­شود.

پوشش خسارت‌های سخت افزاری

دستگاه موبایل شما در برابر انواع خسارت­‌های سخت‌­افزاری به مدت ۱۲ ماه توسط بیمه ایران بیمه می­شود.

پوشش خسارت‌های سخت افزاری
پوشش در برابر آتش سوزی

پوشش در برابر آتش سوزی

تلفن همراه شما مانند اتومبیل، منزل یا محل کارتان همیشه در معرض خطر آتش‌سوزی قرار دارد. در صورت رخ دادن هرگونه حادثه‌ی آتش‌سوزی، گوشی موبایل تحت پوشش بیمه ی ایران خواهد بود.

دستگاه تلفن همراه شما در برابر دزدی و شکست حرز بیمه می­شود. (شکست حرز به­ معنی شکستن قفل درب یا شیشه‌­ی منزل، محل کار یا اتومبیل توسط سارق است.)

پوشش خسارت سرقت و شکست حرز
پوشش خسارت سرقت و شکست حرز

دستگاه تلفن همراه شما در برابر دزدی و شکست حرز بیمه می­شود. (شکست حرز به­ معنی شکستن قفل درب یا شیشه‌­ی منزل، محل کار یا اتومبیل توسط سارق است.)

یک سال بیمه دستگاه

دی‌جی سرویس تنها شرکتی است که گوشی موبایل شما را ۳۶۵ روز بیمه می­‌کند. این اقدام در راستای به­ حداقل رساندن نگرانی­‌های به­ حق خریداران می‌باشد تا خریدی با کمترین ریسک را تجربه کنند.

۵ روز مهلت اعلام خسارت

در صورت بروز هرگونه حادثه­‌ی ناگهانی برای تلفن همراه، شما ۵ روز فرصت دارید تا با مراجعه به یکی از شعب ما یا از طریق آنلاین خسارت خود را اعلام کرده و در روند پوششی بیمه قرار بگیرید.

خدمات بیمه گوشی موبایل​

چگونه از بیمه دستگاه استفاده کنم ؟

به یکی از شعب و نمایندگان دی‌جی سرویس در سراسر ایران مراجعه نمایید .
آدرس شعب و نمایندگان خدمات دی‌جی سرویس را می توانید در بخش نمایندگی‌های دی‌جی سرویس ملاحظه فرمایید.

قبل از مراجعه، از برداشتن اطلاعات شخصی، رمز دستگاه، اکانت‌های سامسونگ، شیائومی و اپل از روی دستگاه خود مطمئن شوید و دستگاه را به‌صورت تنظیمات کارخانه تحویل نمایید.  

بیمه چه مواردی را تحت پوشش قرار می‌دهد‌؟
  • پوشش در برابر آسیب‌دیدگی: تلفن همراه شما در برابر هرگونه خسارت ناخواسته، از جمله وارد شدن ضربه یا خرابی دستگاه در اثر نفوذ مایعات، به واسطه دی‌جی سرویس تحت پوشش بیمه‌ قرار می‌گیرد.
  • پوشش در برابر آتش‌سوزی: کالای شما مانند اتومبیل، منزل یا محل کارتان همیشه در معرض خطر آتش‌سوزی قرار دارد. در صورت رخ دادن هرگونه حادثه‌ آتش‌سوزی، کالای شما تحت پوشش بیمه‌ خواهد بود.
  • پوشش خسارت سرقت با شکست حرز:کالای شما در برابر دزدی با شکست حرز بیمه می­باشد. (شکست حرز به­ معنی شکستن قفل درب یا شیشه‌­ منزل، محل کار یا اتومبیل توسط سارق است.)
چقدر فرصت داریم تا سرقت را اعلام کنیم؟

۵ روز مهلت اعلام خسارت
در صورت بروز هرگونه حادثه­‌ برای کالا، شما ۵ روز فرصت دارید تا با مراجعه به یکی از شعب و نمایندگی‌های دی‌جی سرویس یا از طریق آنلاین خسارت خود را اعلام کرده و در روند پوشش بیمه قرار بگیرید.

بیمه دستگاه‌ها چقدر اعتبار دارد ؟

دستگاه شما در برابر انواع خسارت­‌های سخت‌­افزاری از تاریخ درج شده در کارت بیمه به مدت ۱۲ ماه تحت پوشش بیمه می‌باشد.

این اقدام در راستای به­ حداقل رساندن نگرانی­‌های به­ حق خریداران می‌باشد تا خریدی با کمترین ریسک را تجربه کنند.

بیمه چگونه خسارت را جبران می‌کند؟

بر اساس قوانین بیمه، جبران خسارت پس از کسر استهلاک و فرانشیز انجام می‌شود.

خسارات وارده به دو دسته جزئی و کلی/سرقت تقسیم می‌شوند.

خسارت جزئی، خسارتی است که توسط متخصصین با استفاده از قطعات اصلی قابل مرتفع شدن می‌باشد.

در این موارد فرانشیز و استهلاک فقط به هزینه تعمیر اعمال شده و باقی توسط دی‌جی سرویس جبران می‌شود.

تبصره: چنانچه در بررسی‌های تکمیلی مشخص شود که دستگاه قابل تعمیر نمی‌باشد خسارت به کلی تغییر خواهد یافت.

خسارت کلی/سرقت، خسارتی است که با روش‌های متعارف دستگاه قابل تعمیر نبوده و یا سرقت شده باشد.

در این موارد فرانشیز و استهلاک به مبلغ فاکتور خرید اعمال شده و باقی توسط دی‌جی سرویس جبران می‌شود.

خسارت سرقت، مربوط به سرقت کالا با شرایط شکست حرز می‌باشد.

شکست حرز به معنی شکستن قفل درب یا شیشه منزل، محل کار یا اتومبیل توسط سارق می‌باشد.

توجه:  سرقت با عنوان جیب‌بری، کیف قاپی یا توسل به زور شکست حرز محسوب نخواهد شد و تحت پوشش این بیمه‌نامه نخواهد بود و بیمه در این‌گونه موارد هیچ خسارتی را جبران نخواهد کرد. لذا به مشتریان محترم توصیه می‌شود از مراجع قضایی و یا انتظامی درخواست نمایند موضوع سرقت را از لحاظ مصداق شکست حرز مورد بررسی قرار داده و در صورت تایید در گزارش خود عبارت “شکست حرز” را قید نمایند.

استهلاک و فرانشیز بر چه اساس محاسبه می‌شود؟

فرانشیز خسارت جزیی بیمه گوشی موبایل ۱۵% هر خسارت می‌باشد.

فرانشیز خسارت کلی و سرقت به شرط شکست حرز ۲۰% می‌باشد.

استهلاک از ابتدای پوشش بیمه‌ای تا انتهای ماه چهارم ۱۰% و از ابتدای ماه پنجم تا انتهای اعتبار بیمه ۲۰% می‌باشد.

چه مدارکی برای استفاده از خدمات بیمه لازم است؟

جهت استفاده از بیمه‌ ارائه مدارک زیر الزامی است:

تبصره: ۱  در خصوص سرقت، مدارک زیر اضافه می‌شود:

  • اصل گزارش مهرشده مراجع انتظامی (آگاهی یا پلیس ۱۱۰) با ذکر عبارت “شکست حرز”
  • پرینت استعلام ثبت سرقت در سامانه همیاب به‌صورت ۴۵ روزه

تبصره: ۲ در خصوص آتش‌سوزی مدارک زیر مورد نیاز است:

  • اصل گزارش سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی

فرم خسارت نامه چیست؟

مشتری در این فرم توضیحاتی در مورد ایراد دستگاه ثبت می‌کند. لطفا توجه فرمایید که فرم خسارت نامه دو صفحه می‌باشد.

امضا و اثر انگشت مشتری الزامیست. در صفحه دوم اعلام خسارت وارده بدون خط‌خوردگی تکمیل می‌شود.

) اصل فرم خسارت نامه بیمه می‌بایست تحویل شرکت شود.)

فرم رضایت‌نامه چیست؟

در انتهای مراحل کار، مشتری می‌بایست رضایت خود را از جبران خسارت نسبت به شرکت بیمه و دی‌جی سرویس اعلام نماید. مشتری می‌تواند جهت سهولت کار و عدم مراجعه مجدد به مراکز خدمات، رضایت نامه را در زمان پذیرش تحویل شعبه خدمات دهد.

فرم انصرف نامه چیست؟

در هر مرحله بعد از شروع روند بیمه در صورت انصراف از تعمیر گوشی موبایل و سایر کالاها، نیاز است فرم انصراف از بیمه تکمیل و تحویل شود و پذیرش مربوطه لغو گردد. بدیهی است با توجه به شروع تعمیرات، دستگاه با شرایط اولیه قابل استرداد نخواهد بود. بعد از تحویل کالای جایگزین و یا جبران خسارت، دستگاه مشتری قابل استرداد نمی‌باشد.

در چه صورت از بیمه نمی‌توان استفاده کرد؟
  • خسارت ناشی از عمد و تقلب و استفاده ناصحیح از دستگاه طبق تشخیص کارشناس معتمد بیمه‌گر.
  • خسارات ناشی از انفجار هسته‌ای و تشعشعات رادیو اکتیو
  • خسارات ناشی از جنگ، انقلاب، شورش، اعتصاب و عوامل دیگر از این قبیل.
  • خسارات مربوط به کاهش یا از بین رفتن اطلاعات و هزینه ابقای مجدد اطلاعات (بخش نرم‌افزاری)
  • خسارات وارده به لوازم جانبی از جمله انواع سیم رابط، کابل، باتری و شارژر.
  • خسارات ناشی از تعمیر یا دستکاری دستگاه توسط افراد غیر متخصص و غیر مجاز.
انجام پذیرش‌های تحت پوشش بیمه چقدر زمان‌بر است؟

با توجه به مراحل کارشناسی، پذیرش‌های بیمه، نیاز به زمان طولانی‌تری نسبت به موارد گارانتی دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید